EVENTS

EVENT 't CAMINO CANTORO 2023

Op zaterdag 9 september CAMINO CANTORO 2023

In Haarlem en daarbuiten. Het is een authentieke inclusieve, vrijwillige en gezongen wandeling door de stad, vol mens-sociale betekenis en voor iedereen. Zo kan iedereen meedoen en plezier hebben.

Initiatiefnemer is Jorge Martínez Galán, bekend als pianist, koordirigent en componist binnen de wereld van de Cubaanse Latin Music, zijn activiteiten en betrokkenheid als zakenman. Denk aan: CANTATE CANTORO groot spektakel, NOCHE LATINA CUBANA groot spektakel, ZANG UIT CUBA series (SINGING FROM CUBA), CANTORO TANGO concertshow (met bandoneon, zang, piano en koor), LATIN CUBAN MUSIC ‘t PODIUM en SERIES, BANDA LAGRIMAS NEGRAS met hun "CD La Formula Cubana" en meer.

Waarom deze uniek wandeling?

Omdat het tijd is voor een nieuw geluid, muziek en koor. Zodat iedereen kan meedoen en daar plezier aan beleeft. Om te laten zien dat het anders kan, met echte passie, menselijker. Cubaans Latin Zingen brengt je vrolijker naar huis.

ZING MEE! Op zaterdag 9 vanaf 10.00 uur

• Een laagdrempelige muzikale wandeling in Haarlem. Leden en ex-leden van Coro Cantoro staan centraal, maar ook iedereen die 2 stembanden heeft, alle mensen die ’t Korenlint 2023, om welke reden dan ook niet kunnen zien, kunnen meedoen of meebeleven.
  • Om 10.00 uur vertrekken we van het treinstation Heemstede-Aerdenhout. Het wordt een muzikale rondwandeling door Haarlem tussen 10 en 13.00 uur.
  • Rond 12.45 uur eindigt de wandeling in de Pelgrimkerk aan de Stephensonsstraat 1, in Haarlem.
  • Vooraf aanmelden is verplicht. Zo zijn we ook verzekerd dat alles goed loopt i.v.m. de logistiek van de dag, denk aan mogelijk inkoop van broodjes, fruit en drankjes etc.
  • Om 13.00 uur er is een borrel met hapjes, drankjes en informatie van onze betrokkenden organisaties, komende activiteiten, concerten en cursussen.
  • Doe mee! Deelname op eigen risico; je gaat vrolijker naar huis!

Meer weten info: www.bookinglatinmusic.com of www.cubaanslatinkoor.nl

U kunt een bericht sturen naar Jorge Martínez Galán Música op

Tel.: 06 50 28 48 93

Hij zal altijd binnen 24 uur na uw inzending reageren en waarschijnlijk met één of meerdere oplossingen.