DMLZ

Doe Maar Lekker Zingen (DMLZ)!

Op geregelde tijden geven wij geïnteresseerden, oud-leden en familie en vrienden van onze koorleden gelegenheid om een avondje te komen luisteren en mee te doen en mee te zingen.

Voor de koorleden zelf een avondje zonder liedjes instuderen of oefenstukken maar een avondje om lekker te zingen waar je zin in hebt. Oud repertoire komt langs op verzoek of spontaan een ander bekend nummer.

En natuurlijk wordt de avond afgesloten met een gezellige nazit in de bar.

DMLZ programa do 23 feb 2023

Vanaf 18.00 uur: samen lekker eten (alleen voor vaste leden van Coro Cantoro)

Vanaf 20.00 uur samen met het publiek "Doe Maar Lekker Zingen" zingen.

Nu je hier bent, is het misschien interessant om te weten dat:

Hand in hand met onze directeur Jorge Martínez Galán willen we onze verantwoordelijkheid en maatschappelijke betrokkenheid meer zichtbaar maken, zeker nu kunst en positivisme schromelijk ontbreekt.

Wij zien hiervoor mogelijkheden bij verzorgingstehuizen, scholen, opvangcentra voor asielzoekers en vluchtelingen uit oorlogen.

Donateurs, maatschappelijke organisaties en moedige vrijwilligers spelen hierin een cruciale rol en wij, als hun nieuwe partners, zouden samen een grote bijdrage kunnen leveren en het verschil kunnen maken.

De Stichting Conexión Latina ondersteunt onze missie, activiteiten en doelen.

Wil je hier meer informatie over?
Stuur een e-mail en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.