Koordirigent Jorge Martinez Galan

"Ik moedig alle ouderen aan om een muziekinstrument te gaan bespelen of te gaan zingen. Dit houdt het brein scherp, gefocust en jong"

Naast koordirigent met meer dan 35 jaar en oprichter van ons koor Coro Cantoro (Latijns Cubaans koor) kan hij ook piano spelen. Bij ons zingt en speelt hij af en toe piano tegelijk. Het werkt zodat jij en de rest van het publiek blijer naar huis kunnen gaan. Hieronder vindt u een impressie en kunt u luisteren naar zijn eigen Afro-Cuban Latin World Jazz pianorecital.

Kom luisteren naar de unieke muzikale combinatie van Afro-Cuban, Wereld- en Latin Jazz! Voel de energie en kom genieten van Jorge Martinez Galan's pianorecital, ter ere van zijn vader op zondag 26 februari om 15.00 uur in Theater De Krocht. Wees erbij, je wilt het niet missen!

Get your tickets on Eventbrite!

Zie kort impressie